Wat biedT roos?!
Heb je geen zin in een degelijke maar saaie deskundige? Of in een brave, voorzichtige meeting? Of in een training zonder hart & humor? Of een eentonig event? Dan ben je hier aan het goede adres.
Roos traint, inspireert, verwondert en raakt mensen. Sommigen beweren zelfs dat ze hen betovert. Sinds 1990 bekwaamt Roos zich in het onderscheidend spreken voor grote groepen, het faciliteren van hartverwarmende trainingen en het modereren van diverse events en congressen.
Roos en haar team staan klaar voor je!
Trainingen
Beurstrainingen
Je hebt een dure stand betaald, maar hoe krijg je nu de juiste mensen binnen zonder alle cliché verhaaltjes?
Verkooptrainingen
Eerst een gesprek aangaan van waaruit je interesse en behoefte kweekt in plaats van je verhaal afdraaien. Hoe maak je dit contact?
Luisteren
Een goed gesprek start vanuit luisteren, wat zegt iemand nou echt? Welke signalen mis je waardoor je gesprek niet succesvol verloopt?
Presenteren
Moet je een presentatie geven voor een groot of klein gezelschap? Wil je zeker weten dat de essentie van je verhaal memorabel is? Ik werk samen met je de presentatie uit, zowel over wàt je vertelt, als hoe.
Storytelling
Deze term wordt te pas en te onpas gebruikt, en is vaak minder groots dan men denkt; in ieder gesprek of contact kun je storytelling toepassen om via een kleine omweg mensen te raken of overtuigen.
Draken temmen
Roos is gecertificeerd Drakentrainer van de ‘Omgaan met Draken’ methode van Drs Jeanne Bakker. In een energieke en hilarische sessie leert iedereen omgaan met zijn of haar draak (en komt er achter zelf ook een draak te zijn voor anderen) Een mooi startpunt voor een nieuw project, traject, team of om eens samen stil te staan bij de samenwerking.
Art Based Learning
Niet over, maar van kunst leren. Jaartallen, stromingen, geschiedenis van de kunst… ze zijn niet belangrijk in deze training waar je meer over jezelf leert door naar kunst te kijken of luisteren. Welk verhaal vertelt dit kunstwerk jou? Wat raakt je? Wat motiveert jouw creativiteit?
Hospitality
Gasten ontvangen, ze werkelijk gast laten voelen, jouw product of service het beste naar voren laten komen, service verlenen en tegelijkertijd efficiënt bezig zijn, upsellen zonder dat de klant dat zo ervaart. Een combinatie van authenticiteit en empathie. En het mooie is: dat is te trainen!
Roos als...
Moderator
Sprekers aan elkaar verbinden, aankondigingen doen, vragen ophalen uit de zaal, ervoor zorgen dat iedereen er bij blijft en de sessie niet even als dutmomentje benut wordt, een spel begeleiden, een uitreiking doen, paneldiscussies begeleiden, sprekers vooraf geruststellen: zomaar een greep uit een dag als moderator over ieder denkbaar onderwerp.
Spreker
Moet een groter gezelschap samen aan het denken gezet worden over bijvoorbeeld samenwerken, feedback geven of klant benadering? Roos maakt een interactieve sessie met veel vaart, humor waardoor iedereen een nieuwe gezamenlijke taal ontwikkelt, doelen stelt en geeft voorbeelden waar in het verdere proces aan gerefereerd kan worden (fijn als kick off voor een langer traject)