Kruidvat op de Negen maanden Beurs
Aanstaande moeders willen het allemaal goed gaan doen, als de baby er eenmaal is. Kruidvat wil graag vanaf het begin betrokken zijn, en pakt flink uit op de negen maanden beurs om kennis te maken met hen. Onder andere met als speerpunt hun eigen merk luiers. Ik mocht de gehele beurs als standspeaker de moeders uitnodigen mee te doen aan een prijsvraag, en vertelde hen ‘en passant’ alle belangrijke weetjes over het product. (In opdracht van CP2)
Coca Cola Enterprises
Ik mocht de 300 werknemers van de Coca Cola fabriek in Nederland in korte bijeenkomsten verdeeld over 8 dagen vragen naar hun kennis over hun eigen merk, en dan met name wat anderen denken en vinden van Coca Cola. Samen onderzochten we fabels en feiten, legde ik uit hoe Coca Cola duidelijk wil maken wat wel en niet verantwoord is, en bespraken we of en hoe dit deel uit kon maken van een gezonde levenswijze. Bijzondere gesprekken en inzichten met trotse en ook kritische medewerkers die allemaal weer meer betrokken waren bij hun eigen merk.
Sanoma op de Libelle Zomerweek
Tijdens de Libelle Zomerweek nodigt Sanoma relaties uit om hen een korte tour te geven en hen zo te overtuigen van de kracht van dit evenement. Gezien het Italiaanse thema werd iedere rondleiding vergezeld door een Italiaanse mama, die vol passie de emotionele kant van de beurs belichtte. Zij liet de relaties kennis maken met de consument, opende hun harten en hoofden, en zorgde voor dat wat Libelle Zomerweek het sterkste maakt: beleving.
NTBO
Dutch Wedding Awards nominaties bekend maken De Nederlandse Trouw Branche Organisatie maakt jaarlijks de nominaties voor de Dutch Wedding Awards live bekend, met een verrassingsbezoek bij de genomineerden. Dit wordt altijd fanatiek gevolgd via Social Media. Dit jaar gingen mijn Hartendames mee om de gelegenheid extra feestelijk te maken. Twitter kleurde die dagen rood, en ze werden overal HARTelijk ontvangen!
FNV Bondgenoten Metaal
Al meerdere jaren help ik FNV Bondgenoten Metaal met voorlichting en ledenwerving op beurzen. Hierbij wordt zowel de stand als de bemanning door mij verzorgd. De nadruk ligt met name op jongeren; weten zij wel wat de bond voor hen kan betekenen? Niet alleen bij conflicten (wat vaak gedacht wordt), maar ook voor hun loopbaanplanning? Met kleine quizjes en veel energie maken zij kennis en raken geïnteresseerd. Ook op de OTIB Topstartesdagen vertegenwoordigen wij de 3 bonden om jongeren via een spel en act een andere kijk te geven op de vakbond.
Fundament
In het makelaarscafe werden de NVM makelaars uitgedaagd over stellingen te discussiëren, en ideeën te opperen om FUNDA nog nuttiger voor hen als makelaar in te zetten. Deze ideeën werden later in het plenaire programma gebruikt als voorbeeld, maar minstens zo belangrijk was het gesprek aan tafel onderling. (In opdracht van ERE marketing)
Marktplaats @ SPIN awards
ls een van de hoofdsponsors heeft Marktplaats zakelijk al jarenlang een prominente plek op de SPINawards. In 2014 werden op een hypermoderne manier Tegeltjeswijsheden gemaakt. De acteurs waren gekleed in Delftsblauw met een twist, legden de activatie uit, en motiveerden bezoekers een spreuk van de toekomst te laten vereeuwigen. (In opdracht van MOVE Eventmarketing)
Microsoft
In de Gevangeniskapel van Rotterdam werden de gasten van Microsoft ‘opgesloten’ om kennis te maken met een nieuw programma van Microsoft. Om de sfeer meteen goed duidelijk te maken werden drie acteurs ingezet als bajesklanten. Ik werd soms zelf een beetje bang van ze…
Achmea
Achmea wil graag dat haar werknemers zo gezond mogelijk leeft. Een bijdrage daaraan kan zijn om wat vaker de trap te nemen. Maar ja, de lift lonkt… In alle vestigingen werden in alle vroegte liftboys en girls ingezet die nu de trap promootten met weetjes, begrip en vooral veel humor (en conditie want als tegenprestatie werd die laptoptas gerust gedragen tot aan de achtste etage)